سردار حسن‌زاده: دشمنان از توسعه و ترویج روز افزون فرهنگ ایستادگی بسیار نگران هستند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

سردار حسن‌زاده: دشمنان از توسعه و ترویج روز افزون فرهنگ ایستادگی بسیار نگران هستند

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: آنچه که امروز دشمنان از آن بسیار نگران هستند توسعه و ترویج روز افزون این فرهنگ ایستادگی است. این همان چیزی است که به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس حاصل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 31
کد خبر: ۲۲۶۱۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در کنگره بزرگداشت 24 هزار شهید تهران طی سخنانی اظهار داشت: امروز امتداد خط شهادت عزیزان ما در دفاع مقدس را در جبهه مقاومت در فلسطین و غزه و یمن و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی شاهد هستیم.

 

وی افزود: آنچه که امروز دشمنان از آن بسیار نگران هستند توسعه و ترویج روز افزون این فرهنگ ایستادگی است. این همان چیزی است که به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس حاصل شده است.

 

سردار حسن زاده ادامه داد: در مدت فعالیت ستاد کنگره شهدای تهران بیش از 22 هزار دیدار با خانواده شهدای تهران داشتیم و در تمامی اقشار یادوارهای شهدا برگزار شد و 11 هزار یادواره محله محور برگزار شده و بالغ بر 22 عنوان کتاب و 200 اثر فرهنگی و هنری تولید شده است.

 

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: دبیرخانه کنگره شهدای تهران از سال 99 فعالیت خود را با 28 کمیته تخصصی و قشری آغاز کرد و امروز شاهد برگزاری این مراسم باشکوه هستیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده